Sunday, April 18, 2010

[Kisah] BerGegar-gegar (18sx)

[Kisah] BerGegar-gegar (18sx) [Image:  stylezj4.jpg]

Aduh!
Mana tahan...!

Bontot dia bergegar, bontot aku pon bergegar.
kami sama2 sudah tak tahan!
aku sudah penat mengayuh
masih juga belum sampai-sampai
dan aku pon tak tahan
dia semakin lagi tak tahan!

Dia terentak aku pon terentak.
kami semakin tak tahan!
kami sama-sama sehaluan
terus bergegar serta bergoyang-goyang macam nak......
aku semakin ligat mengayuh
Arrrrr..aaaahhhhh. .!
Aduh!
Mana tahan!

Kerana terlalu lama bergegar dan bergoyang, dia pun tak tahan lalu meraung
Arrrr..aaaah!
Aduh!
Mana tahan!
Arrrr..aaaahhhhhh!

Aku pon berhenti dari mengayuh basikal tu!
Kami sama-sama turun dari basikal.
Sambil menyangkung, kami memeriksa tayar basikal yang dah pancit tu.

- Aku dah kata, kita tak boleh naik basikal yang tayarnya dah pancit! -
- Nanti bontot kita pon sakit! -
- Kau nie degil lah! -
- Sudahlah! Kita repair aje dulu tayar baskal nieee dikedai basikal! -
- Buat sakit "celah tut" aje, naik basikal pancit! -

3 comments:

saya_arief said... [Reply to comment]

haha..ku ingat kan apa tadi.

Kie-yu said... [Reply to comment]

ehe. berbaur lucah tp enjoy! nice entry ^__^

AkuBiomed said... [Reply to comment]

Semakin baca semakin telan air liuk. Memang ganeh :-)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails