Monday, April 26, 2010

[Pic] Kasih Sayang

[Pic] Kasih Sayang
[Image: zooanimalscapturedatthe.jpg]

[Image: zooanimalscapturedatthe.jpg]

[Image: zooanimalscapturedatthe.jpg]

[Image: zooanimalscapturedatthe.jpg]

[Image: zooanimalscapturedatthehy.jpg]

Sekadar Renungan:
Jika binatang yg tak berakal tahu erti kasih sayang, mengapa manusia yg berakal tergamak membuang bayi, membunuh, merogol, dan sebagainya (membuat kerosakan dimuka bumi)?

3 comments:

AiZ said... [Reply to comment]

pandai diorang posing... hikhik

nak tahu komen u kat entry i plak..hikhik >>AKU PERNAH JADI BLOGGER TAK GUNA!! Miahaha.. AKU TAK BANGGA PUN..



cintahati said... [Reply to comment]

comelnya monyet tu..
warne biru..haha

tu jenis2 manusia yang tak kenal Tuhan...Allah SWT..
Berdoa supaya kita tak menjadi segolongan dengan mereka..

Nisaeciz said... [Reply to comment]

halalalalala. suwitnyeeeee! ;D


nak tgk apa yg kamu sudi komennn = apa je yang anda nak komen

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails