Tuesday, April 13, 2010

Workshop Mini Promosi Berapi, Irfan Khairi

"96% Perniagaan Internet GAGAL akibat Promosi TIDAK EFEKTIF"

Pelajari kaedah dan strategi promosi yang PASTI akan
menggandakan pelawat laman web perniagaan Internet
anda berlipat kali!





Vistana Hotel, KL
Sabtu 17hb April 2010
2.30pm - 6.30pm
  • Adakah anda memiliki laman web perniagaan Internet,
  • tetapi, pendapatan daripadanya tidak memuaskan?

  • Adakah anda memiliki laman web perniagaan Internet,
  • tetapi, tidak ramai pelawat yang melawatinya?

  • Adakah anda memiliki laman web perniagaan Internet,
  • tetapi, tidak tahu kaedah promosi yang paling efektif
  • untuk mendapatkan pelanggan ke laman anda?
Pakar perniagaan Internet, Irfan Khairi akan berkongsikan kaedah-kaedah promosi laman web
anda yang paling efektif ketika ini untuk menambahkan lagi keuntungan perniagaan Internet
anda dalam sesi workshop mini (separuh hari)
Dalam perniagaan Internet, ianya adalah amat penting untuk mengetahui teknik dan strategi promosi terkini. Kaedah promosi 5-10 tahun lepas yang RAMAI masih menggunakannya hari ini sudah tidak
lagi efektif. Kini, dengan bertambahnya persaingan di Internet, mempelajari strategi promosi perniagaan Internet anda yang paling efektif adalah semakin penting.
*Penting*
Workshop Mini "Promosi Berapi" adalah khas bagi mereka yang sudah memiliki laman web perniagaan Internet sahaja. Ini kerana, Irfan Khairi akan terus mendalami strategi, kaedah dan tips bagaimana memasarkan dan mempromosikan laman web anda supaya dibanjiri pelawat-pelawat baru!
Sekiranya anda menjalankan perniagaan Internet, tetapi pulangannya tidak seperti yang anda inginkan, punca utamanya adalah promosi yang anda lakukan adalah tidak efektif. 94% perniagaan Internet gagal kerana menggunakan cara promosi yang tidak berkesan. Sebahagian besar daripadanya pula langsung
tidak melakukan sebarang promosi.
Sesi Workshop Mini Promosi Berapi akan mendedahkan strategi, kaedah dan tip-tip efektif
bagaimana anda boleh menggandakan pelawat ke laman web anda dan mendapat lebih ramai pelanggan.
"Terima kasih kepada IK kerana mendedahkan strategi yang saya sebelum ini saya tidak tahu. Kini walaupun ekonomi merosot, jumlah pelanggan saya terus bertambah! Malah lebih daripada tahun lepas ketika ekonomi agak stabil!"
-Nabil Idham Nordin, Ejen Kewangan
Peserta workshop Pelanggan Tanpa Had


"Selepas mengaplikasi kan teknik dan strategi yang diajar oleh saudara Irfan Khairi, saya berjaya menghasilkan laman blog yang menarik beratus pengunjung yang merupakan prospek. Ramai telah menjadi pelanggan saya.
Langkah-langkah yang ditunjukkan oleh saudara Irfan Khairi adalah mudah diikuti dan diaplikasikan. Jumlah pelanggan saya juga berganda. Semoga perniagaan saya juga turut mendapat pelanggan tanpa had "
-Firdaus Ahmad Sharif, Ejen takaful
Peserta workshop Pelanggan Tanpa Had


"Selepas 2 minggu mengaplikasikan apa yang disarankan oleh Irfan Khairi, pelanggan saya bertambah- tidak di sangka! Memang berbaloi pelaburan menghadiri Workhop Pelanggan Tanpa Had.
Saya akan terus menggunakan teknik dan strategi yang dikongsikan untuk menambahkan lagi pelanggan saya. Saya takut tak cukup tangan sahaja! Terima kasih Sifu IK!"
-Nora Hilmi, KL
Peserta workshop Pelanggan Tanpa Had



Irfan Khairi menerapkan teori-teori yang mesti diketahui dalam menggunakan Internet sebagai platform perniagaan

Latihan-lathian workshop praktikal seperti menjana idea dan mencari kepakaran sendiri untuk mengimplementasikan kaedah yang diterapkan

Sesi perkongsian kumpulan juga diadakan untuk mendalami dan menambahkan pengetahuan peserta mengenai strategi dan kaedah yang disampaikan





Irfan Khairi berpengalaman dalam menasihati ramai pakar-pakar
industri Malaysia yang terkenal (dari bidang kewangan sehingga bidang hiburan!)
bagaimana mereka boleh menggunakan Internet untuk menjana lebih ramai prospek
dan pelanggan untuk laman web mereka.
Keputusannya, ramai pakar-pakar Malaysia dari pelbagai industri kini telah
menggunakan Internet untuk mendapat pelanggan tanpa had!
"Sesi yang mantap dan mudah difahami walaupun bagi saya yang kiranya "buta IT". Apa yang diajar oleh IK kini telah berhasil dan saya mendapat lebih ramai pelanggan! "
-Norafiza Ahmad, Ipoh
Peserta workshop Pelanggan Tanpa Had
  • Asas PROMOSI laman web anda

    Fahami asas promosi laman web anda. Seperti banggunan yang memerlukan
  • asas yang kuat untuk berdiri teguh, begitu juga dengan asas promosi.
  • Terlalu ramai yang tidak mengaplikasikan asas promosi perniagaan Internet
  • dan terus melakukan promosi secara membuta dan mengakibatkan 94%
  • perniagaan Internet gagal dalam
  • tahun pertama sahaja. Ketahui dan fahami asas promosi sebelum melakukan
  • apa pun promosi untuk perniagaan Internet anda!
  • Pelajari teknik mendapat tempat di halaman pertama
  • search engine seperti Google apabila pelanggan melakukan carian
  • mengenai industri anda

    Enjin pencari seperti Google, Yahoo & MSN adalah cara utama pelanggan akan menjumpai laman web anda. Ianya dikatakan 90% daripada trafik di Internet datangnya melalui enjin pencari. Angka ini adalah amat tinggi untuk diabaikan.

    Sekiranya perniagaan anda tidak dapat dijumpai di muka pertama enjin pencari, dan hanya pesaing anda di muka pertama, maka, anda dalam kerugian!

  • Bagaimana hendak melipatkali gandakan peluang halaman lain di laman web anda juga dipaparkan di mukasurat pertama enjin pencari seperti Google!

    Ramai yang fikirkan, hanya muka surat pertama sahaja sering dipaparkan di halaman pertama enjin pencari. Begitu juga hanya satu atau dua kunci perkataan (keyword). Sebenarnya tidak.

    Pelajari bagaimana anda boleh optimakan keseluruhan laman web anda tidak kira berapa muka surat laman web anda supaya boleh dijumpa di enjin pencari menggunakan pelbagai kunci perkataan, dan bukan hanya satu sahaja. Kaedah ini akan menggandakan lagi pelawat membanjiri laman web anda dan memudahkan lebih ramai membuat belian di laman web anda.

  • Ketahui kaedah mempromosikan produk dan perkhidmatan anda melalui Facebook- 90% mereka yang melakukan promosi melalui Facebook melakukannya dengan cara yang salah!

    Salah satu cara terbaru pengiklanan melalui Internet adalah menggunakan
  • laman web sosial seperti Facebook, Twitter, Linked-in dan sebagainya. Ramai mengetahui tentang ini, tetapi, tahukah anda majoriti besar melakukan promosi dengan cara yang
  • salah dan tidak efektif di Facebook? Malahan, kaedah promosi yang dilakukan ini akan mengurangkan pelawat dalam jangka masa panjang!

    Ketahui kaedah sebenar melakukan promosi perniagaan anda di Facebook supaya dapat membina jenama anda dan memperolehi lebih ramai pelanggan melalui Facebook.

  • Rahsia menjalankan perniagaan affiliate untuk perniagaan anda- dapatkan beratus atau beribu laman web lain mempromosikan produk dan perkhidmatan anda

    Pelajari cara bagaimana anda boleh menyediakan program affiliate untuk perniagaan anda. Ini bermakna, anda menyediakan platform untuk orang lain menjual produk atau perkhidmatan anda untuk mendapatkan komisyen. Dengan mempunyai program affiliate sendiri, anda akan mempunyai berpuluhan malah beratusan agen melakukan promosi untuk anda di Internet.

    Pelajari juga bagaimana hendak mendapatkan agen-agen yang penuh motivasi dan bersemangat untuk membantu anda dalam membuat jualan bagi pihak anda.

  • Kaedah menggunakan YouTube untuk menarik lebih ramai pelawat ke laman web anda

    Ramai yang tidak tahu bahawa YouTube boleh digunakan sebagai kaedah promosi perniagaan Internet anda. Di workshop mini ini, akan didedahkan strategi menggunakan YouTube dalam menambahkan lagi pelawat laman web anda dan penyokong produk dan perkhidmatan anda!

  • Rahsia Iklan banner & text yang akan menarik ribuan pelawat ke laman web anda setiap hari

    Menghasilkan iklan di Internet merupakan satu seni! Iklan yang tidak efektif tidak akan mendapat klik. Ketahui Rahsia apa yang perlu diletakkan pada sesuatu iklan untuk menarik lebih ramai orang klik pada iklan anda. Satu kerugian yang besar sekiranya anda melakukan promosi menggunakan iklan banner ataupun teks yang tidak mendapat sambutan klik yang optima!

  • Bagaimana menggunakan promosi percuma melalui media majalah, akhbar, radio dan juga TV!

    Untuk mengiklankan produk dan perkhidmatan anda di majalah, akhbar, TV dan radio semestinya memerlukan bayaran. Satu iklan kecil di akhbar memakan kos RM3,000. Iklan di radio berkos RM5,000 untuk 30 saat. Iklan di TV berkos RM10,000 (dan lebih) untuk 7 minit. Tahukah anda anda boleh mendapat pendedahan di media secara percuma?

    Workshop mini ini akan dedahkan kaedah menggunakan media secara percuma untuk menarik berpuluh ribu bakal pelanggan ke laman web anda. Teknik yang digunakan di sini sahaja boleh menjimatkan anda beribu-ribu ringgit!

  • Bagaimana menggunakan email untuk menarik pelawat membanjiri laman anda

    Salah satu kaedah promosi yang terhebat adalah dengan menggunakan email. Promosi melalui email sering dikaitkan dengan SPAM! bagaimana caranya untuk emngatasi SPAM supaya kredibiliti perniagaan anda terjaga? Apakah tajuk email yang membuatkan orang mahu membaca isi kandungan email anda? Apa yang perlu anda tulis dalam email untuk mengubahkan pembaca menjadi pelawat dan pembeli anda?

    Segala rahsia promosi melalui email akan terbongkar. Ketahui cara mendapatkan beribu subscribers dengan cara mudah supaya anda dapat mempromosikan perniagaan anda kepada mereka.

  • Pengiraan ROI supaya segala kos promosi anda berbaloi

    Pelajari kaedah mudah pengiraan ROI (Return on investment) supaya anda mengetahui sama ada kos promosi anda berbaloi atau tidak. Ketahui juga kaedah pengiraan kos promosi vs tempat promosi supaya anda dapat menjimatkan perbelanjaan promosi anda dan fokus pada promosi yang memeberi pulangan terbaik.

  • ... dan banyak lagi!
Workshop Mini Promosi Berapi dijalankan dalam kumpulan yang kecil supaya mudah

untuk anda berinteraksi dengan Irfan Khairi sendiri sekiranya mempunyai soalan

spesifik mengenai promosi yang dijalankan. Dalam kumpulan yang kecil juga, Irfan

dapat memberi contoh-contoh terbaik berdasarkan laman web yang dimiliki oleh peserta.
Strategi yang disampaikan adalah tepat, straight to the point dan efektif untuk anda aplikasikan sejurus selepas tamatnya workshop mini ini!
"Pelaburan yang amat-amat berbaloi. Sesi yang pendek memudahkan saya meresap segala yang dikongsikan. Tip dan strategi yang di sampaikan adalah mantap dan diluar jangkaan.
Baru saya cuba satu strategi dan kini saya mendapat 3 pelanggan dalam masa satu hari! Dulu saya dapat 3 pelanggan satu minggu!"
-Abdullah Zaidi, Pulau Pinang
Peserta workshop Pelanggan Tanpa Had
Sertai Workshop *mini* Promosi Berapi dan ketahui rahsia-rahsia menjana pelawat yang berganda dan pelanggan yang berganda melalui Internet!
Workshop Mini Promosi Berapi adalah workshop mini yang
baru, dan sebagai harga pengenalan dan untuk melihat sambutan, yuran menyertai Workshop ini diletakkan pada RM350 sahaja. Namun begitu,
tempat adalah terhad kepada kumpulan yang kecil sahaja untuk
memudahkan interaksi di dalam workshop mini ini.

Harga pengenalan: RM350
Harga sebenar pada RM450

PEMBERIAN PERCUMA (bernilai RM300):

PERCUMA #1: Diskaun RM200* Workshop Jutawan Internet
Anda akan menerima kupon diskaun RM200 sekiranya anda ingin menghadiri Workshop Jutawan Internet. Workshop Perniagaan Internet #1 PALING LARIS di Malaysia yang TERBUKTI menghasilkan PALING RAMAI Usahawan Internet Malaysia yang berjaya!
PERCUMA #2: Ebook 101 Cara Promosi (berharga RM100)

E-book "101 Cara Promosi":
Ebook laris di pasaran Irfan Khairi, "101 Cara Promosi" akan membantu anda dalam membantu promosi laman web perniagaan Internet anda.
Pelajari bukan 8, bukan 15, bukan 20, tetapi 101 cara promosi perniagaan Internet anda! Soalan anda, bagaimana anda boleh promosikan laman web anda akan pasti terjawab!
Kandungan ebook ini akan memberikan anda lebih banyak idea untuk diaplikasikan selepas menghadiri workshop mini Promosi Berapi!


Tempat adalah terhad-
hanya 7 5 tempat tinggal sahaja!
DAFTAR SEKARANG SUPAYA ANDA
TIDAK TERLEPAS DARI MENYERTAI!

Workshop Mini promosi Berapi adalah khas bagi mereka yang sedia

mempunyai laman web perniagaan Interne tapi, mengalami masalah tidak mendapat ramai pelawat sebagai pelanggan. Di workshop ini, akan mendedahkan kaedah,
strategi dan tip promosi terkini untuk melipat kali gandakan pelawat laman web anda. Ketahui cara menduduki muka surat pertama enjin pencari, menggunakan
Facebook cara betul untuk promosi (90% menggunakan cara yang salah), menggunakan YouTube, Blog, Email, dan banyak lagi.

Layari http://www.rahsiainternet.com/promosi untuk maklumat lanjut

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails