Wednesday, October 27, 2010

Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2010

 suarapeople tak sabar untuk menyaksikan perlawanan yang hebat antara kelantan vs negeri sembilan..of course suarapeople sokong kelantan..hehe..da buat poll kst sidebar sebelah tu..vote yaa :)


Kemarin suarapeople agak terkejut apabila mendapat tahu yang tiket perlawanan akhir Piala Malaysia 2010 dinaikkan RM10 berbanding tahun lepas harga sebenar tiket RM20. Ini menjadikan harga tiket RM30 utk tempat duduk biasa dan RM50 utk tempat duduk utama.

Lawan




Alasan yang diberiakan pihak FAM berkenaan harga tiket dinaikkan adalah kerana ianya FINAL PIALA MALAYSIA 2010. Macam kurang munasabah je... Apapun FAM seolah2 mengambil kesempatan kerana penyokong Kelantan dan Negeri Sembilan pastinya tidak kisah mengeluarkan wang asalkan dapat menyaksikan pasukan masing2 bertanding.

FAM telah mengeluarkan 30,000 tiket untuk Kelantan, juga 30,000 untuk N.Sembilan. Yang selebihnya akan dijual di stadium Bukit Jalil pada hari Sabtu, mulai jam 10 pg.


p/s : kemarin suarapeople ke stadium muhammad ke -iv..agak terkejut apabila dikata kan harga tiket naik lagi..RM40..katanya package + 1 bendera kelantan....aduhh...ramai yang protes..anda cam ne? aiyakk...suarapeople terpaksa beli jugak..minat punya pasal :)

gOmO KeLaTe GoMo

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails