Saturday, November 6, 2010

Pamela Anderson bakal bintangi filem Melayu?

Dr. Rozmey yang terkenal dengan produk pelangsingannya, Jus Mate 5
mempunyai target yang terlalu tinggi. Walaupun filem yang dihasilkanya
masih belum tentu dapat mengutip RM40 juta seperti yang diidamkan,
Dr.Rozmey ingin membuat satu lagi kejutan kepada masyarakat. 

Malah Dr. Rozmey juga sudah merangka projek tahun 2011 beliau
untuk menawarkan Pamela Anderson berlakon dalam filemnya..hmm..
Agaknya artis tempatan sudah pupus sampai artis 'simbol seks' pun
mahu ditawarkan berlakon filemnya..

bagi Suarapeople, Dr.Rozmey terlalu taksub ingin membuat
transformasi dalam industri filem negara sampaikan sasarannya
terlalu jauh sedangkan baru setahun jagung dalam industri.
ADA LAGI!!!!!!! TERUSKAN MEMBACA!!


Namun kami hormat sikap Dr.Rozmey yang tidak kisah mengenai
kata-kata masyarakat mengenai sasarannya.

sumber : Harian Metro

Kami berharap filem 2 Alam yang akan ditayangkan nanti
akan memberikan impak besar kepada industri perfileman negara
seperti yang diwar-warkan Dr.Rozmey. Jangan cakap besar
tapi hampeh..kalau sasaran 40juta pun tak kesampaian
jangankan Pamela Anderson, Lisa Surihani pun tak 
layak berlakon filem Ddr..

jangan saman saya, saya orang susah. tak berniaga 
Jus Mate5..tak buat filem..hehehehe

11 comments:

syafiqbakhari said... [Reply to comment]

ah . verangan je tu . HAHA -,-

Ayie Suck Story said... [Reply to comment]

@syafiqbakhari : verangan! ahhaha new words today!

SuMie said... [Reply to comment]

a'ah..dia ingat dia bejaya ngan jus mate 5..dia leh buat semua benda..macam dia kata..dia ada duit..dia bole buat..so xheran dia sendri pegi cinema tgok filem dia..bayar 40juta..hah..capai la 40juta dia tu..ekekekeke

popo said... [Reply to comment]

sy sokong org melayu berjiwa besar...try your best..x dapat 40juta pun xper kalu dpt 20 juta..org len dapat ke...xpun....20 juta makan srg samapi ketrunan ke 7 x abih

Ayie Suck Story said... [Reply to comment]

hahahahah

SuMie said... [Reply to comment]

berjiwa besar takpe..jangan berjiwa porno..sampai pamela pon nak amek belakon..

popo said... [Reply to comment]

ala da name pun dunia hiburan..xpyh pgil pamela pun dah bersepah kt mesia ni yg nak jd mcm dier....

sab said... [Reply to comment]

die berjiwa besar. tak salah nak sokong. kite org melayu patut sokong sesama sdri. bukn nk jatuhkan smgt org. lau cm ni. smpi bile ar org melayu nak maju. nanti buatnye sasaran die tercapai. kite org melayu tumpang gak bangga. lau masih tak tercapai. tak pe. kita bagi semangat dan dorongan. bukan kuar duit pun nak bagi smgt. haih. -,-

popo said... [Reply to comment]

yyeah..btol tu....chaiyok...

Ayie Suck Story said... [Reply to comment]

hangat!hangit!

paDel said... [Reply to comment]

wahhh....mesti Dr rozmey jadi hero cerita tu kan...

XCdent lagi area exit senawang

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails