Thursday, December 9, 2010

Ex Husband Maya Karin yang Mantap (seksi ke?)

Post Image

salam, Ops ni bukan gay yang beraksi,tapi ni gambar ex husband maya karin,masih ingat x? heeee
bukan apa,suarapeople saja je share pic ni di sebabkan asyik share perempuan seksi je,ni entri khas untuk perempuan plak,lelaki seksi! hahahaha....so layan je lah..












suarapeople : bila laa suarapeople nak jadi camni ek,cam ne mamat ni?okay tak? ke nk seksi lagi? haha

5 comments:

Adlin Nazifa Mahadi said... [Reply to comment]

ta hnsem pon laki dea.,
huduh2
hahah~~

MomTom said... [Reply to comment]

apa la... kenapalah diorang ni bercerai. dr segi batin mesti la terlaksana kot. ikikikiki...

Abang Suara said... [Reply to comment]

@Adlin Nazifa Mahadi

comfirm abg suara lagi hensem kan

Abang Suara said... [Reply to comment]

@MomTom

lebih dari tlaksana,mesti hubby dia frust lepas kawen,sbb hmm dah kena potong,kan masuk islam..haha..skrg bebas balik..kuang3

~Amny Rauhah~ said... [Reply to comment]

wah.. so sexy!! haha.. :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails