Sunday, December 26, 2010

Keputusan Penuh Final Piala Suzuki 2010 - Malaysia Vs Indonesia


tak sabar menanti keputusan penuh perlawanan akhir piala suzuki 2010 antara malaysia vs indonesia di bukit jalil..harap pasukan bola sepak malaysia mencapai kemenangan yang selesa untuk membawa bekalan ke indonesia pula.. :)

Separuh Masa Pertama : Malaysia 0 - indonesia 0





Malam yang penuh debaran bagi pasukan malaysia,saat yang kita tunggu,mungkinkah sejarah akan dicipta pada malam final piala suzuki 2010 ini.

Jom tengok live final piala suzuki 2010 di RTM dan astro.. =)
 keputusan final piala suzuki 2010 pusingan pertama akan diupdate selepas perlawanan,syok nak tengok dulu

suarapeople : predict anda? suarapeople rasa lah kan malaysia menang 2-0 :)

2 comments:

Tuan-Belog said... [Reply to comment]

hamba letak 1-0 je...xleh byk2...hehe...

eiela said... [Reply to comment]

harap-harap ade la peluang malaysia menang biarpun satu kalau takdepun, penalti pun jadilah..

Latest Entri :
Menteri Tegur Artis Berpakaian Seksi
Survey Kepada Blogger

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails