Wednesday, December 29, 2010

Malaysia Juara Piala Suzuki 2010

Alhamdulilah...setelah 14 tahun menanti..akhirnya Malaysia menjuarai piala suzuki 2010 untuk edisi kali nih..
Tahniah harimau muda! tahniah juga kepada penyokong-prnyokong malaysia! anda hebat! kita semua hebat!

mungkinkah Malaysia Juara Piala Suzuki 2010 ? sama sama kita doa kan..masih ada 45 minit lagi

ramalan je tu..hehehe hope jadi kenyataan..


keputusan semasa separuh masa pertama : Malaysia 0 - Indonesia 0




suarapeople : dah target dah malaysia pasti jadi AFF Suzuki Cup 2010 Championship dahh

4 comments:

Sharinginfoz said... [Reply to comment]

Tahniah, Malaysia Juara Piala Suzuki 2010

zuar said... [Reply to comment]

tahniah pasukan harimau malaya yang bertempur hebat tadi..walaupun kalah Malaysia main dengan berdisiplin..tak emosional, bertahan dengan baik..serangan bagus..tapi penyudah xde..indonesia pulak serangan bertali arus tapi kekentalan khairul fahmi memang tak dapat nak dibolosi dgn banyak gol lagi..Malaysia terbaik!!!kita lakarkan satu lagi sejarah baru dalam arena bola sepak tanah air!!we proud to be malaysian!!!Mamak hakim seksyen 7 tadi penuh dengan ribuan manusia siap dengan ultras malaya dtg dengan gendang..Ada live kat tv kejap td..huhu

armouris said... [Reply to comment]

tahniah Malaysia! Main bola jangan sampai cedera - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

Abang Suara said... [Reply to comment]

wahhh bersemangat semua ya

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails