Friday, December 10, 2010

Ops! Rebecca Nur Islam Yang Seksi Nak Khawin ?


Gambar Rebecca Nur Islam yang seksi.
Rebecca Nur Al-Islam Ahmad atau lebih dikenali sebagai Becca di dalam industri seni tempatan.


Bakal Suami Rebecca Nur Islam Akan Diketahui 10 Disember Ini??
betul ke?ni menurut sumber je kan,jangan tak percaya yang Rebecca Nur Islam bakal mengadakan sidang akhbar untuk mengumumkan majlis perkahwinannya 10 Disember (HARI NI?). Suarapeople ingatkan artis taraf Datuk Siti je yang layak buat sidang akhbar kalau nak kawin, tapi Rebecca Nur Islam membuktikan kepada kami yang artis segan mati hidup tak mahu pun boleh buat sidang akhbar.
Sidang media majlis perkahwinan Rebecca Nur Islam itu akan dilakukan di butik Chopard, KLCC. Kami sebenarnya tak sabar-sabar melihat bakal suami Rebecca. Tentu beruntung mendapat seorang isteri yang cantik, melepak, putih dan cantik secantik namanya. Tuah ayam nampak di kaki, tuah si lelaki dapat jadi suami Rebecca.
Suarapeople doakan all the best untuk mengemudi bahtera perkahwinan anda.
jom layan gambar seksi rebecca nih!






suarapeople : seksi ke seksa ni? baju semua sewa je kan?posing je lebih?

11 comments:

dak eina said... [Reply to comment]

seksa mata tengok nie...

Woofer Storm said... [Reply to comment]

berpusing mata ni tngok pic becca tu.hahaa^^

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply to comment]

seksa..... nama cantik..Rebecca 'Nur Islam' tapi seksi la. sayang je mak ayh dia letak Nur islam dlm nama dia.

Woofer Storm said... [Reply to comment]

memperlihtkn tbuh bdn tuk sntapan diluar sana^^ bgus3

:~:Budak Degil :~: said... [Reply to comment]

menyampah pulak tgk..huh!

.cik yaya. said... [Reply to comment]

hahaha tolong buang nama islam kat belakang nama tu boleh tak?? baru sesuai dengan baju...hahha lagi satu..ko nak buat sidang akhbar? ade aku kesah..hahahhaaha

Abang Suara said... [Reply to comment]

@Woofer Storm

wahahhaha...aku pengsan dah bro

Abang Suara said... [Reply to comment]

@..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::..

tu lah kesian mak dan ayah

nolyumar said... [Reply to comment]

gila seksi minah ni. berlakon drama/filem apa ja?? x penah nampak pon...

HAW said... [Reply to comment]

betul ke tu nama dia?.. bimbang nanti d laknat tuhan sbb hina Islam

tentu ayah dia mnyesal letak nama tu kat anak dia..

fara feroza said... [Reply to comment]

muka diaa takde la lawa kan...tapi body cun kulit gebu...sbb tu dia seksi2..tu je aset yg ade. belakon tak de best sangt...(isk2..udah le farah)...dapat suami kaya..hahahaha


http://sayasukatulis2.blogspot.com/

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails