Friday, December 3, 2010

Tisu Tandas Yang Kreatif


Duit Tu..Sayang nk guna nih! aduh
wawawawaw jom tgk lagiii

boleh main soduku, boleh hilang bosan anda masa tuppp


Boleh jugak meluahkan rasa cinta atau rasa tak puas hati masa nak ‘membuang’.


Tisu tandas glow in the dark, best jugak kan?


Ni pon macam sayang nak guna. Ada hati merah berterbangan. Weeewitttt.

Cintakan alam sekitar.

Do not cross!!

suarapeople : kecoh harga petrol naik lagi! ron95 naik 5sen !! aduhh

5 comments:

愛 - ちゃん said... [Reply to comment]

memang kreatif!

Cik Waning said... [Reply to comment]

awesome!

ron said... [Reply to comment]

dalam tandas pun boleh kreatif kan...:)

eiela said... [Reply to comment]

memang kreatif. tisu tandas gambar duit dan pokok tuh rasa cam sayang je nak koyakkan, tapi nak tak nak terpaksa jugak la koyakkan.

Latest Entri :
Blog Oh Blog!!
Senyum Itu Sedekah

Anonymous said... [Reply to comment]

yg ke tiga tu ape erk?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails