Friday, January 21, 2011

Bermimpi Untuk Pindah Ke Wordpress

semalaman berfikir untuk berpindah ke 'rumah sendiri' wordpress..hahha skrg ni just menumpang pada blogspot..ermm..ni kena hasut sama owner yanmieonline lah ni...ish3..insyallah..dalam masa terdekat ni akan berpindah lah..huahuahua good bye blogspot.!
 




suarapeople : bakal pindah ke wordpress..aw!aw!aw!

6 comments:

yanmie said... [Reply to comment]

Salam,

hahaha adoiii tak tahan ayat kena hasut tu..wakaka :)) selamat datang ke rumah banglo kat tepi jalan tu, nmpk macam mewah rumah banglo tu...ehehe

salam jumaat

www.yanmieonline.com

Jebat Malaya said... [Reply to comment]

wah.. bagus2... ini dah terbaik... berpindah!!!!

Abang Suara said... [Reply to comment]

proses pemindahan akan berlaku bila bila masa sahaja dari sekarang..hak3

Abang Suara said... [Reply to comment]

@yanmie

thanks 4 nasihat dan tunjuk ajar..hahha ;p

salam jummat jugak!

Abang Suara said... [Reply to comment]

@Jebat Malaya

yup mungkin itulah jalannya

eiela said... [Reply to comment]

bagusnya nak pindah,,nak pindah jugak, tapi xtau bila. huhu

Latest Entri :
1) Kecelaruan Identiti : Selidik Dulu Sebelum Buat
2) Tingginya Martabat Seorang Ibu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails