Saturday, January 8, 2011

Catriona Ross Disuruh Buka Tudung

Catriona Ross Disuruh Buka Tudung

Pelakon Catriona Ross mengakui kecewa dengan sikap segelintir pengarah yang mendiskriminasikan pelakon-pelakon bertudung dengan watak yang diberikan terlalu stereotaip.Pengarah please jangan nak gatal,gatal ya

Katanya, sejak tampil dengan penampilan baru dia hanya mendapat tawaran watak-watak yang kecil dan sampingan sahaja biarpun pada asalnya pihak produksi menawarkannya watak utama.akan tetapi di paksa untuk membuka tudung.

ish! pengarah tau nak untung je kan,dosa pahala,aurat ke tak,yang tu semua letak kat tepi! bodoh laa! aiyaaa..pls! jangan dedah aurat

sumber : mstar

suarapeople : bertudung lah kamu sebelum kamu ditudungkan dengan kain kafan

3 comments:

Fariq said... [Reply to comment]

pergh zalim gila pengarah skrg ni kan,,
dah tak dulik hal haram lagi,,

First Time Makan KFC

Nadia Abdullah said... [Reply to comment]

nih baru kat mesia..bygkan kalo duk oversea???

Gayahspears said... [Reply to comment]

adess... kenapa camni pulak.. nk berlakun pon kena syarat ke??? cian2.. camne la pelakun kita nk cr rezeki kalo ade sikap pengarah yg berfikiran sempit camni...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails