Saturday, January 1, 2011

Khairul Fahmi Che Mat Hero Malaysia ?

Khairul Fahmi Che Mat Hero Malaysia ? apex tu nama gelaran dia kat kelantan semua orang panggil dia apex..hehehe wahhh makin hari makin famous lah khairul fahmi ni kan..semoga lepas ni khairul fahmi tak lupa diri.. :)




suarapeople : bila nak jadi femes gak ni ha? =.=

3 comments:

Zaer!! said... [Reply to comment]

Hahah.suara people pon da femes sekarang ni.hehe.Tahniah.;p

Abang Suara said... [Reply to comment]

@Zaer!!hahaahah xde laaa ish3

Anonymous said... [Reply to comment]

Nasihat saya kepada Fahmi jangan lupa diri dengan keatas kejayaan yang sekelip mata.

Peminat fanatik diluar sana memang menantikan cerita sensasi peribadi biarlah sekecil zarah sehingga cerita busuk. Harap tambah menjalani kehidupan seharian kerana tindak tanduk Fahmi menjadi perhatian.

Tanniah kepada Fahmi kerana beraksi dengan cukup baik sekali menghalang gol negara dibolosi

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails