Thursday, January 20, 2011

Majlis Makan Orang Arab - Binatang Apa?

jamuan makan orang arab! wahh cam best ni mesti makan ramai-ramai ni kan..anda pernah ada pengalaman makan ramai-ramai tak ?dalam satu pinggan?xkira lah orang di seblah anda itu pengotor ke tak,sama-sama je lah kita telan lauk tuh! nak tau lauk apa?jom tengok pic yang jelas skit kat bawah ni ;p



suarapeople : makan sorang sebulan tak habis,belum sempat habis dah basi...eh basi ke?

14 comments:

Dilla Nur said... [Reply to comment]

adeh...besarnye...nk mkan pon takot...

Jebat Malaya said... [Reply to comment]

gila... apesal la tak potong dulu...

Abang Suara said... [Reply to comment]

@Dilla Nur

telan je lahh ;p

Abang Suara said... [Reply to comment]

@Jebat Malaya

amik sikit2 ramai2..hehe

Dhiaqiud said... [Reply to comment]

binatang apakah itu?? so crazy..

Daus said... [Reply to comment]

itu untakah?...


sekarang ni org arab dah kaya sgt. diorang tak tau nk buat apa dgn duet tu.

BENA said... [Reply to comment]

besaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa punye ! heeee~

eiela said... [Reply to comment]

ya allah,,binatang apa tuh? unta ke?

Latest Entri :
1) Tak Dapat Komen : Why?
2) Penipuan Blogwalking – Saya Hampir Terjebak

SyedGraphiX said... [Reply to comment]

hahhaa.dasat a

Johari Hamzah said... [Reply to comment]

uit.. tu unta ke?? giler ah.. unta panggang.. huhu.

farah said... [Reply to comment]

erk... makanan ape da..?

Abang Suara said... [Reply to comment]

unta unta! sapa nak?hahaa

░♥si lampu neon♥░ said... [Reply to comment]

potoshop ke tu weh hahahah


Check it out Entri Paling Best !
# Keputusan Sekolah Berasrama Penuh Tingkatan 4, 2011#
# Suntik Tattoo Dalam Mata !! #
# Awek Pakai Magic Cup Kencing Berdiri ? #
# Lelaki Bodybuilder Bukan Pilihan Aweks. #
# Hari Thaipusam #

MONAT © 2011 said... [Reply to comment]

wow! -.-" nak makan? fikir 10 kali dlu~ apsal la tak potong2 dlu~ adooooiiiii~ huhuhuhu~ besarnya~

unta kan tu? kan?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails