Saturday, January 8, 2011

Otak Seorang Bisnes,Duit Pun Jual

Kalau dah otak bisnes,duit RM1 pun di jual,janji duit ni nombornya cantik! haha agak agak lah kan,berapa laa harga RM1 ni ek =.=" adui takkan semua benda boleh dijual ? heheh guna RM1 ni nak makan kat kedai pun xdapat lah sambil tengok secara langsung anugerah juara lagu ke 25 ahad ni.



suarapeople : tetiba masuk mudah.my terjumpa plak,sapa2 ada nombor duit yang cantek..jual je lah ;p rezeki manusia kita tak nampak..mana tau kan kot2 laku 1juta!

3 comments:

HAZWAN17 said... [Reply to comment]

duit pun orang jual..
kalau duit lama lagi la
boleh jadi jutawan tu

Mknace said... [Reply to comment]

:) :) :) terbaeekkk!!!!

Anonymous said... [Reply to comment]

Saya ada duit syiling kenangan RM5, RM10 dan ntah Rm berapa lg ntah. Boleh jual gak ni. Sesak-sesak ada gak

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails