Wednesday, January 5, 2011

Penjelasan Karam Singh Walia terhadap video panasnya

Penjelasan Karam Singh Walia terhadap video panasnya,eh eh betul ke karam singh walia hina melayu?
ko orang dah tengok video nye? kalau blom jom usha video panas karam singh walia serta penjelasannya.


Wartawan penyiaran Sistem Televisyen Malaysia Bhd. (TV3), Karam Singh Walia (gambar) menafikan dia mabuk semasa didakwa mengeluarkan kenyataan berbau perkauman di sebuah restoran di Klang baru-baru ini.

Katanya, dia masih waras dan sedar apa yang diperkatakan ketika kejadian itu.

Menceritakan semula insiden itu, Karam berkata, dia pada mulanya menegur sikap sekumpulan remaja yang meletakkan motosikal dengan sesuka hati di hadapan sebuah restoran India Muslim.

"Saya marah mereka dan mengatakan 'letak motosikal tidak pakai otak, bodoh punya orang'. Saya ulangi perkataan yang sama selepas duduk di dalam restoran sambil memesan makanan," katanya ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Karam berkata, tidak lama kemudian salah seorang penunggang motosikal terbabit telah menuduhnya menghina orang Melayu menyebabkan kira-kira 20 orang lelaki lain mengepungnya.

Apabila merasakan keselamatannya terancam, dia lantas meminta maaf kerana tidak mahu meneruskan perbalahan dan cuba meredakan keadaan.

"Ketika itu saya malu dan tertekan kerana bersama saya ialah anak saudara yang baru pulang dari England dan saya bimbang dia dicederakan. Sebab itu saya memohon maaf kepada kumpulan itu," jelasnya.



suarapeople : karam singh walia dah buat penjelasan,budak budak tu bila nak buat penjelasan plak ni?adoi!

8 comments:

kechik yg comey said... [Reply to comment]

erk...
xpaham! abehtu,nape ada org cakap beliau mabuk on that time???????
piin piin

Abang Suara said... [Reply to comment]

@kechik yg comey

xtaw mana satu betul =.=

Admin said... [Reply to comment]

susah nak paham la...video ngaku tapi kat paper x ngaku lak..bior betul

Pendekar melayu said... [Reply to comment]

cube tgk muke da mata karam merah ke x

fiq said... [Reply to comment]

erk. saper yg bersalah ni?

Juliana :D said... [Reply to comment]

budak2 ni .. cbelah hormat siket karam tu .. die tu lagi tua .. aishh

mongok said... [Reply to comment]

tapi nampak gaya memang cam mabuk pun....

Abang Suara said... [Reply to comment]

@mongok

tu lah kan..mabuk kot

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails