Friday, January 14, 2011

Tuduhan Mencuri Motor Milik Awek Dara Cun

Seorang pemuda dihadap ke mahkamah atas tuduhan mencuri motor milik seorang gadis remaja.

"Saya sama sekali tidak mencurinya, Yang Arif " kata si pemuda itu membela diri.

"Dia yang memberikan motor itu kepada saya.
Ketika itu dia pulang dari sekolah, dia meminta saya agar memboncengkannya dengan motornya.
Saya pun boncengkannya. Lalu dalam perjalanan, di suatu semak belukar,dia menyuruh saya berhenti. Di bukanya baju dan seluarnya.
Lalu katanya,
saya boleh mengambil apa-apa miliknya yang paling berharga.
Yang Arif, lalu saya berfikir, bajunya memang berharga, tapi itu baju wanita dan tak ada gunanya bagi saya, Jeansnya juga terlalu kecil bagi saya.
Kerana itu, apa boleh buat terpaksa saya mengambil motornya."


suarapeople : bijak juga pemuda tu ya

17 comments:

♥ eyka elisha ♥ said... [Reply to comment]

hahahaha!pic tuh xleh thn la =P

Abang Suara said... [Reply to comment]

@♥ eyka elisha ♥

hahah tahan lah ;p

akmalhilmi said... [Reply to comment]

hahaaha
aku pkkan pix psl awek tu la
rupanya lain
kahkah

siot je pencuri tersebut
huhu
tak pasal2

Fariq said... [Reply to comment]

dem,,, masuk sini ye2 la nak usha hukuman si pencuri,, rupanya kisah lawak ni,, hahaha,, nice..

Abang Suara said... [Reply to comment]

@Fariq

ades tertipu =.=

Abang Suara said... [Reply to comment]

@akmalhilmi

pic tu jadi tarikan..hahaha

HafizRahman.com said... [Reply to comment]

hahahaa ko rembat mane pic tu?

Abang Suara said... [Reply to comment]

@HafizRahman.com ada lah sumber2 yg boleh dpercayai

manggosteen said... [Reply to comment]

ahahha..bagus laki ni..lurus..

adan said... [Reply to comment]

camne motor dalam parit?

Abang Suara said... [Reply to comment]

@manggosteen

bukan lurus..tapi putus urat seks..hahaa

Abang Suara said... [Reply to comment]

@adan

macam gambar itu lah ;p

sab said... [Reply to comment]

adeih..kelaka.
tapi..ade mkne yg tersirat.. :)

Abang Suara said... [Reply to comment]

@sab


gelak secara sopan ek

♀ syera teli ♀ said... [Reply to comment]

haha , lawak lak ai .
bgos tol lki cm tu .
tabik spring r !

Abang Suara said... [Reply to comment]

@♀ syera teli ♀

jgn tabik kat sp! malu lah ;p

10jarijemari said... [Reply to comment]

hahaha...bagus!! pandangan jauh!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails