Tuesday, January 18, 2011

Vanidah,Rashidi Ke Mahkamah Syariah - Bukan Fail Cerai, Hanya Teman Anak Saudara

Kelibat pasangan juara program realiti Sehati Berdansa musim pertama Vanidah Imran dan suaminya Rashidi Ishak yang tiba tiba muncul di Mahkamah Syariah menimbulkan tanda tanya orang awam dan media yang berada di mahkamah itu.heeeeeee jangan risau ni bukan sebab badi sehati berdansa tu..mereka ke sana bukan atas dasar nak bercerai atau apa.
menurut mStar Online Jom baca lagi!




Juara rancangan realiti Sehati Berdansa musim pertama, Rashidi Ishak dan Vanidah Imran berada di Mahkamah Rendah Syariah di sini, pada Isnin hanyalah untuk menemani anak saudara mereka yang mahu menyelesaikan kes tuntutan nafkah anak.

Dia bagaimanapun berharap, pada masa akan datang pihak-pihak tertentu jangan mudah untuk membuat spekulasi negatif terhadap sesuatu perkara sebaliknya terus bertanya kepada mereka berdua untuk mendapatkan sesuatu kepastian.

Vanidah dan Rashidi berkahwin pada 1 Oktober 2000 dan dikurniakan dua orang anak, Mikail Aimran, 7, dan Mariyam Rashika, 6 tahun.

Pada majlis ulang tahun perkahwinan ke-10 yang diadakan pada 22 September tahun lalu, mereka mengakui jatuh cinta pandangan pertama semasa berlakon di dalam drama Atirah.

Pada 29 Disember 2007, Rashidi dan Vanidah yang mewakili Persatuan Kebangsaan Kanser Malaysia diumumkan sebagai pemenang Sehati Berdansa.

suarapeople : jangan sebabkan media plak rumahtangga mereka rosak =.=" jangan cepat buat andaian kalau tuan punya badan tak kata apa2 lagi.

5 comments:

Unknown said... [Reply to comment]

haha..seb baik..kalo tak mmg sehati berdansa tu orang kata ada badi..ahaks..

Voting Kontest Tidak Lagi Relevan. Kesian Kat Blogger Baru.

CahayaCintaIlahi said... [Reply to comment]

ish . naseb bek.. aih
da ar dorang ni suwettt
takmO la sbb kan badai SB..
aih..

Suarapeople Dot Com said... [Reply to comment]

harap2 dijauhkan badi itu..hehehe :) semoga mereka terus berbahagia :)

hanaahmad said... [Reply to comment]

fuh, mintak simpang. mereka pasangan yang sangat sweet. insyaAllah kekal hingga akhir hayat. amin

~naddy~ said... [Reply to comment]

huh! terkejut gak baca kosmo td...seb baek!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails