Monday, March 14, 2011

Konsert Hore Hore Aznil - Sangat Menghiburkan


 

Pengacara Aznil Nawawi, 48, membuktikan dirinya merupakan seorang penghibur nombor satu negara apabila Konsert Hore Hore yang berlangsung di Taman Tasik Titiwangsa, Sabtu, berjayamenghiburkan lebih lapan ribu pengunjung yang hadir.

Pada acara tersebut Aznil berjaya menyampaikan lebih 20 buah lagu termasuk lagu-lagu popular Allahyarham Sudirman seperti Hujan, Apa Khabar Orang Kampung, Pulang Dari Kilang, Dari Kerana Mata, AkuPenganggur dan Salam Terakhir.

Selain itu, segmen bersama penonton sangat menghiburkan apabila gelagat Aznil bersama beberapa penonton yang dijemput naik ke pentas mendapat perhatian penonton yang hadir.

Konsert berdurasi dua jam itu juga menampilkan beberapa artis undanganseperti Saiful Apek, Zahid Af2, Ana Raffali, Altimet dan Lan The Typewriter.



Sementara itu, Aznil yang ditemui selepas konsert tersebut menzahirkan rasa bersyukur dan berterima kasih atas sokongan yang diberikan.

Tambah Aznil, cabaran utama adakah untuk menghafal semua lirik dan menyampaikan lagu dengan baik.

Pada malam tersebut juga, Aznil mengambil peluang untuk memperkenalkan ahli keluarganya yang banyak memberi sokongan kepadanya selama ini.

Pada malam itu juga, Aznil bersama kumpulan Hero Malaya turut menyampaikan sumbangan sebanyak RM 30,000 kepada seorang kanak- kanak yang menghidapi penyakit jantung berlubang.

Selain itu, pelbagai hadiah diberikan kepada pengunjung yang bertuah seperti barangan Habib Jewel bernilai RM 50,000, pakej Umrah dan sebuah kereta Myvi.

Konsert yang dianjurkan oleh RYE Production dengan kerjasama pihak Astro dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) itu berkonsepkan kekeluargaan dan ia diadakan sempena Hari Wilayah Persekutuan.

3 comments:

Johari Hamzah said... [Reply to comment]

wah.. gempaq gak la kiranye konsert nie ek.. ko pergi ke SP??

kunang2 said... [Reply to comment]

aznil penghibur no 1...

suarakomputer said... [Reply to comment]

jgn lupa, tgk siaran ulangan konsert hore2 aznil pd 23/3/2011, dlm tv astro.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails