Sunday, October 16, 2011

Shah Rukh Khan Duta Kebersihan

Pelakon tersohor filem Hindi, Shah Rukh Khan, dinamakan Duta Muhibah Untuk Sanitasi dan Kebersihan dalam satu upacara pembukaan Forum Sanitasi dan Kebersihan Global Majlis Kerjasama Bekalan Air dan Sanitasi (WSSCC) di hab kewangan India itu.

 





Ketika membuat pengumuman itu baru-baru ini, penganjur forum global pertama sanitasi yang menarik lebih 300 peserta dari seluruh dunia, berkata Shah
Rukh Khan bersetuju dengan sukarela menyertai satu kempen bagi memastikan sebahagian besar kawasan di dunia dan penduduk India yang tidak mempunyai capaian memperbaiki sistem tandas mendapat kemudahan itu. Mengulas peranan barunya, pelakon Bollywood itu berkata, “Agak memalukan dan tragik setiap 30 saat seorang kanak-kanak maut akibat cirit-birit yang boleh dicegah, iaitu dua kematian kanak-kanak tidak sepatutnya setiap minit. Tandas untuk semua akan menjadikan India dan dunia sebuah tempat lebih sihat dan bersih, terutama kepada wanita miskin, gadis dan yang lain dalam lingkungan masyarakat.”

4 comments:

personality test said... [Reply to comment]

He's damn busy with his forthcoming release RA-ONE.Its his dream project and movie also has big budget.I hope he will get success for sure.

Best Travel Site said... [Reply to comment]

Nice blog. Shah Rukh Khan is my favorite actor. Hehehe

A t oZ Lyrics said... [Reply to comment]

Assalamualaikum,

Shah Rukh Khan, sgt prihatin...

suarakomputer said... [Reply to comment]

kepada agents juala langsung, p negara india....jual pencuci air..haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails