Friday, November 11, 2011

Model 18 Tahun, Kimberly Leggett Bergelar Miss Universe Malaysia 2012


Kita ada wakil baru untuk Miss Universe menggantikan Deborah Henry dan baru sahaja di umumkan meraih gelaran ini melalui Astro saluran 705  — Kimberly Leggett.

Menurut maklumat terhad yang kami ada, Kimberly Leggett merupakan seorang pelajar & model berasal dari Pulau Pinang — dan gadis kacukan ini baru berusia 18 tahun.

Dalam temubual awal ketika menyertai pencarian Miss Malaysia Universe 2012, Kimberly Leggett berazam untuk mempromosikan kempen 1Malaysia dan keselamatan jalan raya jika memegang gelaran.

Perjalanan Kimberly Leggett sebagai pemegang status Miss Universe Malaysia 2012 baru sahaja bermula — yang penting sekarang anda semua perlu kenal wajah manis gadis ini.

Jom Layan Lagi Gambar Kimberly Leggett






7 comments:

apaajanews said... [Reply to comment]

memang cantik pun

chokichoki said... [Reply to comment]

cantiik sungguh ye :)

24 hour printing London said... [Reply to comment]

what are good places in KL to meet any girl ... coz malaysia is muslim so bar wont do. iguess.....is that ok to talk with girls in malls or trains..and how many girls in malaysia u think go to bars and night clubs..

laptop batteries said... [Reply to comment]

model begitu indah dan apa yang bisa saya katakan seorang gadis cantik yang tidak bisa dijelaskan dengan kata-kata .. berarti prasining kecantikannya dengan kata-kata hanya Beauti menghina dia .. gadis Benar-benar sempurna dan menakjubkan .. cantik ..

fasha sandha insaf said... [Reply to comment]

biasala muda lagi..
cuba umur 81

Pacifista said... [Reply to comment]

lawa boleh la... :P

Dulu Lain Sekarang Lain said... [Reply to comment]

aduhhh.. buat jiwa rasa gelora....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails