Friday, November 11, 2011

Neelofa Nafi Kaki Gaduh Dan Ancaman

Pelakon baru, Neelofa sememangnya menjadi satu fenomena baru dalam dunia seni, kehadirannya bukan sahaja menjadi perhatian peminat hiburan, namun ramai produser dan juga penerbit yang mahu khidmatnya. Tapi dalam tidak disangka, ada juga khbar cerita yang Neelofa ni kaki gaduh, dulu ada orang kata dia dengan Fazura kini pula dengan Fasha Sandha, namun Neelofa menafikan yang dia kaki gaduh.


Selain daripada itu kehadiran Neelofa juga dikatakan sebagai satu ancaman kepada artis-artis yang lain. Sebab mungkin banyak tawaran yang diterima Neelofa agaknya menjadikan ramai segelintir artis tidak senang. Tapi biasalah, periuk lain, lauk lain-lain la. Tak perlu nak dengki-dengki, rezeki masing-masing. Yang penting Neelofa kini masih bersih lagi daripada gosip liar/panas.



Memandangkan sebelum ini Neelofa juga dikatakan bergaduh dengan Fazura, timbul juga cakap-cakap yang mengatakan dia dianggap sebagai ancaman terbaru kepada pelakon-pelakon lama. Ini kerana nama Neelofa mula menjadi sebutan ramai penerbit dan pengarah kerana memiliki wajah jelita di samping bakat berlakon.

Mengulas tentang perkara itu, Neelofa dengan rendah diri menjelaskan dia tidak pernah berniat untuk mengancam mana-mana pelakon. Baginya kehadiran dalam industri adalah kerana minatnya dalam lakonan.

“Sebagai pendatang baru, saya tidak melihat kehadiran saya sebagai ancaman kepada mana-mana pelakon baru. Masih banyak yang perlu saya pelajari dalam dunia lakonan ini. Saya juga tidak setuju kalau ada yang mendakwa saya adalah ancaman kepada pelakon-pelakon lama. Bagi saya, setiap pelakon ada rezeki masing-masing. Saya tidak pernah berniat mahu mengganggu sesiapa pun,”ujar Neelofa lagi.

Sementara itu, Neelofa juga enggan mengulas lanjut tentang hubungannya dengan Hans Isaac. Jelas anak jati Kelantan ini tidak manis untuknya berbuat begitu memandangkan penggambaran Nasi Lemak Santan yang diarahkan oleh Hans masih belum selesai. Bagaimanapun, Neelofa sempat memuji Hans dengan mengatakan Hans sebagai seorang pengarah yang serba-boleh.

6 comments:

apaajanews said... [Reply to comment]

lantokle ....so far the best quality dalam lakonan kategori wanita, tiz zakiah dan siti saleha

nurul said... [Reply to comment]

agak tak berkenan jugak dgn neelofa ni..apa apapun, semoga semuanya sukses lah..

manmala said... [Reply to comment]

no komen. xsuka sgt crita pasal2 artis2 ni.

Pacifista said... [Reply to comment]

sape yang nak mengaku kalau buat salah...

sis92 said... [Reply to comment]

neelofa tak pandai berlakon
menangis yg sungguh tak real :D

fasha sandha insaf said... [Reply to comment]

@apaajanews,
fasha sandha lag sorang..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails