Wednesday, November 23, 2011

Siti Nurhaliza Nafi 'All Your Love' Terjual 45,000


 

PUTRAJAYA: Penyanyi tersohor, Datuk Siti Nurhaliza Taruddin menolak gosip album Inggeris pertamanya sudah terjual sebanyak 45,000 unit.

Siti berkata, dia belum mendapat angka sebenar jualan albumnya itu dah hanya akan mengetahui selepas enam bulan ia berada dipasaran.

Namun begitu, penyanyi yang popular dengan lagu Falling In Love itu menjangkakan 10,000 unit telah terjual.

"Saya belum dapat tahu angka sebenar kerana belum enam bulan berada di pasaran tetapi kalau benar, Alhamdulillah.

"Buat masa ini saya jangkakan 10,000 unit sudah pun terjual, Insya-Allah kita akan sampai ke tahap tersebut," katanya ketika ditemui di majlis Kempen SimplySiti di Hati, di sini, Selasa.

Siti menjelaskan gosip mendakwa album Inggeris All Your Love yang baru dilancarkan pada Oktober lalu telah terjual sebanyak 45,000 unit.

Bagaimanapun, Siti berkata album tersebut mendapat sambutan yang sangat baik di beberapa stesen radio Indonesia.

"Alhamdullilah maklum balas yang saya terima tentang album ini sangat baik dan dapat memasuki carta di beberapa stesen radio luar.

"Insya-Allah kita akan masuki pasaran Indonesia dalam masa terdekat ini," tuturnya.

Dalam pada itu, Siti berkata beliau merancang untuk mengadakan Showcase untuk album tersebut pada tahun hadapan.

"Perancangan tahun 2012 nanti pertama adalah untuk mengadakan showcase untuk All Your Love untuk peminat-peminat di Malaysia.

"Selain itu, saya akan melancarkan beberapa produk baru dan sebuah buku biografi sempena ulang tahun saya," katanya.

Sementara itu, bercerita tentang perancangan peribadi sempena 2012, Siti berkata dia belum bersedia untuk mengambil anak angkat dan masih berusaha mendapat zuriat sendiri.

"Saya memang ada terfikir untuk ambil anak angkat tetapi bukan dalam masa ini, saya masig berusaha untuk mendapatkan cahaya mata dari darah daging sendiri.

"Saya percaya dengan rezeki yang Allah bagi dan tidak akan putus asa untuk mencuba," ujarnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails