Friday, April 19, 2013

Beego Serah Kad Kahwin Kepada Bekas Perdana Menteri

Beego & Linda Hashim 1

Pelakon yang terkenal menerusi drama “Puteri,” Beego baru-baru ini telah menyerahkan kad perkahwinannya kepada Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sewaktu hadir di Majlis Ramah Mesra bersama Ikon dan Persatuan Seni Budaya Tanah Air di Seri Perdana, Putrajaya.

Menurut Beego, Datuk Seri Najib merupakan individu pertama yang menerima kad undangan perkahwinannya dan pelakon tersebut berharap agar Bekas Perdana Menteri dapat hadir ke majlis tersebut.
Bekas Perdana Menteri menjadi individu pertama yang dijemput ke majlis perkahwinan saya pada bulan Jun nanti dan saya benar-benar berharap beliau akan hadir.

Bagaimanapun saya memahami jika beliau tidak dapat hadir kerana sibuk dengan tugas hariannya. – Ujar Beego menerusi laporan mStar Online.

Dalam pada itu, Beego turut akui tindakannya menyerahkan kad jemputan kepada Datuk Seri Najib adalah satu tindakan yang dilakukan secara spontan dan pelakon ini turut memuji keperibadian Perdana Mentari yang disifatkan sebagai individu yang mudah didekati.
Kebetulan kad jemputan itu baru siap dan semasa hadir ke majlis itu saya mengambil peluang itu untuk menjemput beliau ke majlis perkahwinan saya nanti.

Untuk makluman, Beego dan pasangannya Linda Hashim bakal melangsungkan perkahwinan mereka pada 6 Jun ini.

 

pssstt : najib buat tak layan je..... =.="

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails