Sunday, April 14, 2013

Fasha Terharu Dengan Doa Nora Danish

Fasha Terharu Dengan Doa Nora Danish


Fasha Terharu Dengan Doa Nora Danish


Pelakon yang sedang menghitung hari untuk melahirkan cahaya mata sulungnya, Fasha Sandha mengatakan dia berasa terharu dengan doa yang dititipkan oleh Nora Danish terhadap dirinya sebelum ini.

Nora sebelum ini mendoakan agar proses kelahiran Fasha nanti berjalan lancar dan selamat serta sihat buat kedua ibu dan bayi yang bakal dilahirkan nanti.

Bercakap kepada Harian Metro, Fasha mengatakan, “saya berterima kasih kepadanya kerana mendoakan kesihatan saya. Ia satu doa yang bermakna kerana dia (Nora) adalah keluarga saya juga, lagipun Putra Rayqal adalah abang kepada anak sulung saya.

“Soal lama dan segala apa yang pernah berlaku antara kami dulu semuanya tidak lagi saya fikirkan,” jelas Fasha.

Fasha juga mengakui kerap bertemu dengan Nora ketika aktres itu ingin mengambil dan menghantar Rayqal ke rumahnya selain dia juga rajin menjaga Raqyal ketika di bawah jagaan suaminya.

“Justeru setiap kali ingin menghantar pulang atau Nora yang datang mengambilnya, kami pasti bertemu dan berbual. Alhamdulilah ia adalah perkara yang baik dan saya cukup menghormati keadaan itu,” katanya.

Semoga hubungan baik yang dibina akan berkekalan buat selamanya dan buat Fasha, semoga proses kelahiran bayinya nanti selamat dan berjalan lancar hendaknya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails