Friday, May 31, 2013

Penerbit Popular Nasihat Afiq Sujud Di Kaki Ibu

Penerbit Popular Nasihat Afiq Muiz Untuk Sujud Di Kaki Ibu


Penerbit Popular Nasihat Afiq Sujud Di Kaki Ibu


Selepas sidang media yang melibatkan ramai sanak saudara lain Afiq Muiz, kami sendiri tidak pasti apa perkembangan kemelut beliau & ibunya tetapi yang pasti ianya belum dapat di’selesaikan dengan baik.

Terbaru dari pihak ketiga, penerbit Station Global Datin Zaiton Mohd Jiwa menasihatkan Afiq Muiz yang merupakan artis residennya untuk memohon maaf dan sujud di kaki ibunya dengan penuh ikhlas.

“Walau seburuk atau sejahat mana mak, dia tetap mak Afiq. Sebagai anak, Afiq harus mohon maaf dan sujud di kakinya. Afiq perlu lakukan itu dengan ikhlas bukan sekadar untuk menunjuk nunjuk”

“Sebagai seorang ibu, Kak Ton sedih melihat perkara ini berlaku pada Afiq dengan mak dia kerana seorang anak perlu doa restu ibu untuk berjaya”

“Kak Ton kata pada dia, walau apa sekali perangai mak terhadap kita, sebagai anak kita perlu mengalah & mohon maaf kerana syurga di bawah telapak kaki ibu,” tambah beliau kepada Utusan Malaysia.

Datin Zaiton juga berkata yang beliau mengambil Afiq Muiz sebagai artis residen pertama kerana melihat potensi anak muda itu dalam dunia lakonan & mempunyai pakej yang baik untuk berjaya di masa hadapan. – RotiKaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails