Friday, June 7, 2013

Tasha Shilla Berdebar Jadi Pengacara

Tasha Shilla


Tasha Shilla Berdebar Jadi Pengacara


Tasha Shilla mengakui sedikit berdebar untuk melihat kemunculan pertamanya sebagai pengacara Karpet Merah Anugerah Blokbuster 2 yang akan berlangsung pada 15 Jun depan.

Pelakon cantik manis itu bakal digandingkan di samping Hefny Sahad, Hafizul Kamal dan Hanis Zalikha manakala Dato AC Mizal dan Scha Al-Yahya akan mengalas tugas sebagai pengacara utama majlis tersebut.

“Pertama kali jadi pengacara, perasaan saya sangat teruja. Sebelum ini ada juga tawaran yang datang, tapi saya masih belum bersedia. Tawaran ini datang bila saya dah betul-betul bersedia untuk bergelar pengacara. Buat masa ini, saya akan fokus untuk belajar bagaimankah caranya menerajui acara karpet merah,” katanya yang dipetik melalui portal Gua.com.my.

Dalam usahanya untuk mengelak perasaan gugup, Tasha telah mempersiapkan diri dengan memasuki kelas pengacaraan di samping merujuk kepada pengacara yang lebih berpengalaman seperti Scha dan Ac sendiri.

Selamat maju jaya diucapkan buat Tasha dan semoga tanggungjawab yang diamanahkan kepadanya itu digalas sebaik mungkin kelak.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails