Monday, July 15, 2013

AC Mizal Rindu Dua Anak Dengan Bekas Isteri

AC Mizal Rindu Dua Anak Dengan Bekas Isteri


AC Mizal Rindu Dua Anak Dengan Bekas Isteri


PENGACARA popular Datuk AC Mizal meluahkan rasa sedih kerana tidak pernah diberi peluang untuk membelai dan memberikan kasih sayang terhadap dua orang anaknya, hasil perkahwinan dengan bekas isteri Shafnie Zainudin.

AC atau nama sebenarnya Mizal Zaini, 42, berkata, kali terakhir dia bertemu dengan anaknya iaitu Muhammad Shafiq Iman, 17, dan Muhammad Shabil Iman, 14, pada tiga tahun lalu dan terpaksa akur berkemungkinan besar kedua-dua anaknya itu enggan bertemu dengannya.

“Kali terakhir kami bertemu ketika di mahkamah iaitu kes tuntutan nafkah daripada pihak Shafnie.

“Saya tahu, dengan apa yang telah berlaku (perbalahan isu tuntutan nafkah), saya percaya banyak kesan yang berlaku terhadap dua orang anak saya itu.

“Dan jujurnya, saya sangat merindui mereka berdua. Saya sedih dan kecewa, tetapi nak buat macam mana,” katanya.

Tambah AC, dia seorang yang tidak suka memikirkan masalah dan sentiasa pandang ke hadapan, jadi sementara sibuk dengan kerja-kerja perniagaan dia tetap akan tunggu dan lihat menantikan anak-anaknya dengan penuh kesabaran.

Dalam pada itu, AC yakin, satu hari nanti dua anak lelakinya itu akan kembali semula kepangkuan dan berharap perkara itu benar-benar akan menjadi kenyataan.

AC dan Shafnie pernah berkahwin dan bercerai pada 17 Oktober 2001. Bagaimanapun sekitar tahun 2008, AC berdepan dengan masalah tuntutan nafkah oleh bekas isterinya itu dan sehingga kini kes masih lagi belum selesai.

Bagaimanapun AC kini sudah berkahwin dengan pelakon Emylia Rosnaida pada 10 Oktober 2002 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Mohd Reeve Damien, 10, dan Fea Eryssa, 5. – mStar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails