Thursday, July 25, 2013

Nelydia Tak Pasti Uqasha Dan Pekin Bertunang

Nelydia


Nelydia Tak Pasti Uqasha Dan Pekin Bertunang


Walaupun tinggal sebumbung, pelakon Nelydia Senrose menyatakan dia tidak pasti sama ada kakaknya, Uqasha Senrose sudah bertunang dengan kekasihnya, Pekin Ibrahim.

Ini disebabkan ketika keluarga Pekin datang merisik kakaknya, dia tiada di rumah kerana terikat dengan komitmen kerja.

“Tentang bertunang tu saya tak pasti sebenarnya. Apa yang saya tahu mereka (keluarga Pekin) ada datang merisik kakak saya. Tapi masa tu saya tiada di rumah sebab menjalani penggambaran. Saya pun tengok kakak saya gembira dan saya pun tumpang gembira untuk dia,” katanya menerusi Malaysian Digest.

Sementara itu, Nelydia turut mengakui teman lelakinya, Qi Razali ada menghadiahkannya sebentuk cincin sempena hari lahirnya pada 30 Julai nanti.

Qi yang kini berada di Argentina untuk rakaman program Art Attack memberikan hadiah itu sebelum berangkat ke sana pada minggu lalu.

“Cincin yang Qi bagi tu sebenarnya hadiah hari jadi saya. Tak ada maksud lain pun. Cincin tu hanya hadiah hari jadi saya dan dia bagi sebelum dia ke sana,” jelasnya yang sentiasa berhubung dengan Qi menerusi Whats Apps untuk bertanya khabar dan melepaskan rindu sepanjang dua bulan kekasihnya itu di sana.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails