Tuesday, July 23, 2013

Pekin Akui Dah Bertunang Dengan Uqasha

Pekin


Pekin Akui Dah Bertunang Dengan Uqasha


Semalam, heboh mengatakan hubungan cinta di antara pelakon Pekin Ibrahim dan Uqasha Senrose sudah berakhir.

Namun, menerusi sebuah portal hiburan, Uqasha menafikan perkara tersebut dan mengatakan hubungan mereka masih baik seperti dulu.

Terbaru, kekasihnya, Pekin menerusi portal Malaysian Digest mendedahkan bahawa mereka sudah bertunang pada awal bulan ini.

“Saya dan keluarga telah menghantar rombongan merisik dan saya dan Uqasha sudah bertunang pada awal bulan ini,” katanya.

Pekin yang enggan bercerita lanjut mengenai pertunangannya dengan kakak kepada Nelydia Senrose itu turut menafikan hubungan mereka bermasalah seperti yang digembar-gemburkan oleh peminat mereka.

Spekulasi tercetus selepas Uqasha berkongsi puisi berjudul Letting Him Go di akaun Instagramnya sekaligus peminat mengandaikan bahawa hubungan keduanya sudah putus di tengah jalan.

Mengulas mengenai perkara tersebut, Pekin menjelaskan, “sebenarnya puisi tu tak bermaksud apa-apa pun. Mungkin juga untuk Ashraf Muslim. Iyalah sebab seperti mana kita semua maklum Ashraf hangat dengan isunya baru-baru ni, kan. Jadi dia (Uqasha) saja lah letak sajak tu. Orang mungkin dah tersalah anggap dan mereak berfikir kami sudah berpisah. Padahal hubungan kami baik-baik saja”.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails