Wednesday, July 17, 2013

Talha Harith Tidak Pernah Fikir Populariti

Talha Harith


Talha Harith Tidak Pernah Fikir Populariti


PETALING JAYA – Pelakon Talha Harith mengakui tidak pernah memikirkan tentang populariti yang bakal diraih apabila melakonkan sesebuah drama atau filem.

Talha, 23, berkata, apa yang lebih penting adalah kepuasan dalam melakukan tanggungjawab tersebut dengan baik.

“Saya tidak pernah ambil tahu tentang impak atau populariti yang bakal saya dapat selepas melakonkan sesuatu drama kerana itu hanyalah pandangan orang ketiga terhadap kita,” katanya kepada mStar Online.

Pelakon yang popular dengan drama Juvana ini mengakui mempelajari lebih mendalam tentang dunia lakonan sebelum menceburkan diri secara serius dalam bidang ini.

“Saya bermula sebagai penggiat teater ketika usia 14 tahun selepas itu saya belajar mendalami bidang lakonan dan mengambil peluang untuk menjadi kru belakang tabir terlebih dahulu.

“Kerana proses pembelajaran itu penting untuk bekalan apabila saya ambil keputusan untuk lebih serius dalam lakonan,” katanya.

Tambahnya, dia turut menganggap peminat sebagai penyokong dan pemberi semangat kepadanya untuk berada dalam industri ini.

“Alhamdulillah hampir sembilan tahun saya dalam industri seni sebenarnya, tapi baru sekarang saya berada di televisyen.

“Saya tidak ada peminat sebaliknya mereka yang menyokong dan pemberi semangat kepada saya,” ujarnya yang membintangi drama Rumah Kedai yang bersiaran sepanjang Ramadan ini di TV3.

Dalam perkembangan lain, Talha sedang menjalani penggambaran Menjinak Ombakuntuk slot Zehra di TV3 bersama Fezrul Khan, Risteena dan Liza Shahdan. – mStar Online

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails