Friday, August 2, 2013

Aeril Lelaki Paling Rapat Dengan Saya Kini

Aeril Lelaki Paling Rapat Dengan Saya Kini


Aeril Lelaki Paling Rapat Dengan Saya Kini


NAMA pelakon kecil molek, Wawa Zainal kembali menjadi topik perbualan apabila dirinya kini dikaitkan bercinta dengan pelakon kacak Aeril Zafril.

Mereka dikatakan mula menyulam cinta sejak sama-sama berlakon dalam filem 99 Kali Rindu yang mengandingkan keduanya sebagai hero dan heroin menerusi naskhah tersebut.

Mengulas mengenai perkara itu, Wawa menjelaskan, “saya tak mahu uar-uarkan kami bercinta, tapi bila tak menjadi, kami juga yang mendapat malu.  Cukuplah saya katakan kami rapat dan saya amat senang berkawan dengannya.

“Sebenarnya tiada apa yang kami sorokkan kerana kami memang sudah lama berkawan rapat dan dia lelaki yang paling rapat dalam hidup saya kini,” katanya yang dipetik menerusi Sinar Harian.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails