Saturday, April 10, 2010

(GAMBAR)Ainul Aishah Yang Dikatakan Tak Pakai Bra

[Image: ainulaishahtakpakaibra.jpg]

[Image: ainulaishahtakpakaibra4.jpg]



[Image: ainulaishahtakpakaibra.jpg]
[Image: ainulaishahtakpakaibra4.jpg]


inilah rupa-rupanya gambar Ainul Aishah yang tak pakai bra, kecoh satu Malaya kata dia tak pakai bra. Hmmm… Bila diperhatikan lama-lama macam memang betul tak pakai bra. Tapi tak taulah kan. Mungkin flash kamera yang buat nampak macam ada sesuatu di baju Ainul Aishah.

Kami bukan proffesional dalam bab-bab gambar nie so tak boleh nak komen lelebih. Tapi Ainul kata yang dia memang pakai bra time nie. Gila ke apa pergi event tak pakai bra. Mungkin bra yang dia pakai tue nipis sangat kot.

Lagi gambar Ainul Aishah yang kononnya tak pakai bra dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sila buat penilaian anda sendiri dan tinggalkan komen ek.

info : beautifulnara.com

7 comments:

shafiq said... [Reply to comment]

kecik nye dia 'punya'..hehe.. ;)


http://belogbagus.blogspot.com/

Sendra said... [Reply to comment]

pakai bra atau tidak,itu masalah dia sendiri..yang dia gatal2 nak pakai baju macam tu,dengan kain macam tu siapa yang suruh??ada otak fikirlahh..setakat nak publisiti macam tu..aiyaa..kalau femes sebab dia memang artis hebat takpe..ni??."siapa ainul aisyah???"...."alaa..yang tak pakai bra tu.."..wat malu mak bapak je..

.::WaNiE::. said... [Reply to comment]

i know why :)

Ayie Suck Story said... [Reply to comment]

why?

.::WaNiE::. said... [Reply to comment]

should i tell ??LOL taknak la malu

but i know why huhuhu

10jarijemari said... [Reply to comment]

mengeras disitu..hampagas~ LOL =p

Abang Suara said... [Reply to comment]

@.::WaNiE::.

should..kami blur =.=

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails