Friday, April 9, 2010

Sandra Nafi Ada Rakaman Seks Dengan Suami

Sandra Nafi Ada Rakaman Seks Dengan Suam

[Image: 015045226.jpg]

Jesse James bersama isterinya, Sandra Bullock pada Anugerah Akademi baru-baru ini.

JESSE James dikhabarkan mahu menyebarkan rakaman aksi seksnya bersama isterinya, aktres Sandra Bullock jika bintang The Blind Side itu mengugut mahu bercerai.

Namun, baru-baru ini Sandra yang sekian lama berdiam diri akhirnya bersuara sekaligus menafikan dakwaan dia pernah merakam adegan ranjang dengan Jesse.

Sebelum ini, sumber terdekat Jesse mendakwa bos West Coast Choppers itu menyimpan 12 rakaman video seks dengan beberapa perempuan. Salah satu video tersebut menampilkan adegan seks Jesse dan Sandra di awal pernikahan mereka.

”Sebahagian besar dari video itu menayangkan Jesse dan perempuan lain yang berpakaian seperti tentera Nazi,” ujar sumber tersebut.

Sandra seperti tidak tahan lagi dengan gosip yang semakin liar itu selepas skandal kecurangan suaminya. Pelakon yang digandingkan dengan Keanu Reeves dalam filem Speed itu terus bersuara dan mengaku rakaman seks itu tidak pernah wujud.

”Tiada rakaman seks, tidak pernah ada dan tidak akan ada,” ujar wanita yang berusia 45 tahun itu kepada People semalam. Sehingga kini, aktres yang pernah meraih Oscar itu teguh untuk mengugut cerai dengan Jesse. Apatahlagi, setelah Jesse diketahui telah berselingkuh dengan empat wanita.

Selepas itu, muncul dakwaan Sandra masih enggan menyelesaikan dokumen penceraian kerana khuatir Jesse akan membocorkan rahsianya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails