Friday, October 22, 2010

Tuah Sarimah





Tahun 2009 mungkin tidak berjalan lancar buat pengacara popular, Sarimah Ibrahim. Bercerai dengan bekas suaminya, Amir Andrew Abdullah selepas mendirikan rumah tangga selama tiga tahun, Sarimah bagaimanapun enggan menjadikan ia sebagai penghalang meneruskan kehidupan.

Mengakui dirinya agak tertekan pada permulaan perceraian, Sarimah kini sudah memulakan titik baru dalam hidupnya. Dia sedar dirinya tidak keseorangan dalam mengharungi kedukaan tersebut. Dikelilingi keluarga serta kawan rapat, mereka telah menyuntik elemen positif kepada Sarimah.

"Saya kini sudah memulakan fasa baru dalam hidup saya. Selepas bercerai, saya akui diri saya agak tertekan. Saya banyak berfikir tetapi kemudian sedar bahawa saya tidak keseorangan. Ramai orang di sekeliling yang memberikan sokongan," kata Sarimah ketika ditemui pada sidang media memperkenal dirinya sebagai duta jenama sukan, Reebok.

Memperbaharui kontrak sebagai artis eksklusif Astro selama dua tahun, Sarimah berharap untuk mengacarakan semula Diari Akademi Fantasia untuk musim akan datang. Selain pengacaraan, Sarimah juga akan dilihat dalam filem terbaru arahan Mamat Khalid, Apokalips.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails