Wednesday, November 3, 2010

Nabil dan Irma Hasmie Berpisah !!!



Hubungan kami sudah berakhir - Nabil
“Ya. Saya sahkan hubungan kami selama tiga tahun ini telah berakhir,” ungkap Nabil ketika diminta mengulas mengenai hubungannya dengan Irma Hasmie yang dikatakan berakhir baru-baru ini.

Nabil yang sebelum ini menafikan dakwaan Irma itu, kini akur dengan takdir jodoh mereka.

Bagaimanapun juara Raja Lawak musim kedua itu menafikan wujudnya orang ketiga dalam hubungan mereka. Jelas Nabil, dia telah berbincang bersama Irma untuk meletakkan punca perpisahan mereka sebagai perkara yang terlalu peribadi.

(BACA LAGI LAHHH FUHHH)



“Saya akur jika sampai di sini sahaja jodoh kami. Tetapi apa yang ingin saya tegaskan hubungan kami berakhir bukan kerana orang ketiga seperti yang didakwa,” ujar Nabil ketika dihubungi Sinar Harian.

Bercerita mengenai gambar mesranya yang tersebar di internet bersama seorang gadis yang dikenali sebagai Zaris Uqasha, Nabil berkata dia mengenali gadis itu selepas hubungannya dengan Irma berakhir.

Nabil juga menafikan kakak kepada pelakon Zaris Nelly itu adalah pramugari yang dikatakan menjadi ‘orang ketiga’ dalam hubungan mereka.

“Saya baru sahaja mengenali Uqasha selepas putus dengan Irma. Kebetulan perkara ini terjadi dan Uqasha dipersalahkan. Dia sebenarnya tidak terlibat dan semua ini adalah salah faham.

“Saya mengenali dia melalui seorang kawan kerana dia merupakan kawan kepada kawan saya itu. Buat masa ini saya masih lagi single dan belum bersedia untuk mencari pengganti Irma,” katanya yang turut mengesahkan hubungannya dengan Irma berakhir sejak awal Oktober lalu.

Nabil menjelaskan, dia tidak pernah mencurangi Irma dan tidak pernah berkawan dengan wanita lain ketika masih bersama Irma.

“Bagi saya apa yang berlaku ini sudah tertulis. Masalah putus cinta, bercinta adalah perkara normal yang biasa berlaku pada sesiapa pun. Hanya kerana saya dikenali, jadi perkara ini jadi sensasi.

“Bayangkan kalau saya pengurus kilang dedak dan bukan orang terkenal, tentu perkara ini tidak digembar-gemburkan,” seloroh Nabil yang kini sibuk dengan penggambaran Bujang Terlajak arahan Profesor A Razak Mohaideen.

Tambah Nabil lagi, buat masa ini mereka selesa membuat haluan masing-masing serta memberi ruang antara satu sama lain. Namun dia tidak menolak untuk kembali bersama Irma jika tertulis masih ada jodoh antara mereka.










Cukuplah disini! - Irma

Sementara itu Irma Hasmie yang dihubungi Sinar Harian enggan memberi sebarang komen dan menganggap kenyataannya di sebuah akhbar sebelum ini sudah terang dan jelas.

Irma mengakui hubungannya dengan Nabil sudah berakhir. “Tiada apa yang mahu saya katakan lagi. Apa yang pasti, semuanya telah berakhir, cukuplah sampai di sini sahaja dan saya tak mahu panjangkan lagi cerita ini. ” kata Irma yang sebelum ini juga pernah putus cinta dengan aktor, Farid Kamil.

sumber : SinarHarian

4 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails