Saturday, November 26, 2011

Bintang-Bintang Korea Bakal Gamatkan MAMA


2Ne1


PETALING JAYA: Majlis malam anugerah Mnet Asian Music Awards (MAMA) 2011 yang akan berlangsung pada 29 November ini di Stadium Tertutup Singapura bakal diserikan dengan kemunculan khas bintang-bintang popular Korea.

Antara artis Korea yang akan hadir ialah 2NE1, Girls’ Generation YB dan Dynamic Duo dimana akan membuat persembahan nyanyian sekali gus berkongsi pentas dengan penyanyi antarabangsa, will.i.am dan apl.de.ap daripada kumpulan Black Eyed Peace.

Menurut Pengurus Besar Kumpulan 8TV dan ntv7, Airin Zainul, anugerah berprestij itu akan bersiaran secara tertunda di 8TV.


Girls Generation


"Pihak kami amat berbangga kerana dapat menyiarkan anugerah yang berprestij ini.

"Misi kami adalah untuk menyampaikan kandungan hiburan dan informasi yang terbaik untuk penonton-penonton berbangsa Cina memandangkan stesen ini merupakan stesen Cina utama negara” katanya.

Antara barisan selebriti yang akan menyerikan majlis tersebut termasuklah Lee Byung Hun dan Song Seung Heon.


Will.i.am


Disamping itu, Song Joong Gi dari drama TV popular ‘Sungkyungwan Scandal’ akan turut menyerikan majlis.

Selain itu, Park Shi Hoo, Ji Sung, Go Soo dan Kim Soo Hyun, Bae Soo Bin, Nam Gyu Ri, Yoon Seung Ah, Kim Sung Soo dan Oh Ji Ho adalah antara bintang-bintang Korea yang bakal menambahkan nilai hiburan acara penuh prestij ini.

Bintang veteran Hallyu, Kim Hee Sun, Korean Barbie Doll, Han Chae Young, bersama dengan Yoon Eun Hye, Han Hyo Joo dan Kim Min Hee bakal memukau peminat-peminat K-pop.

Anugerah yang dibawakan secara eksklusif oleh 8TV itu akan disiarkan pada pukul 9.30 malam.

Bagi yang tidak berkesempatan menyaksikan siaran tersebut, layari www.8tv.com.my / www.tonton.com.my atau ikuti kami menerusi www.facebook.com/8TVfb, www.twitter.com/8tv dan www.youtube.com/8tvaddicts.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails