Wednesday, May 1, 2013

Syamsul Yusof Sindir Ammar Anak Angkat?

Syamsul Yusof


Syamsul Yusof Sindir Ammar Anak Angkat?


Mengimbau kembali permulaan persengketaan di antara dua anak seni muda ini, ia bertitik tolak dari temubual bekas kekasih Ammar, Puteri Sarah Liyana dengan akhbar Berita Harian, siaran Ahad lalu.

Menyifatkan terputusnya cinta dengan Ammar selepas empat setengah tahun menjalin kasih sebagai satu rahmat, Sarah juga dipetik menyatakan, “Mungkin saya tak dekatkan diri dengan Tuhan, dulu asyik ‘huha-huha’, jadi Allah tak kabulkan hasrat saya untuk membina sebuah perkahwinan.

“Lebih baik saya betulkan diri saya dulu. Dulu ‘huha-huha’ sana sini, pakai skirt pendek, saya dapat orang yang macam Ammar, kini apabila sudah berhijab dan mendalami ilmu agama, insya-Allah saya bakal bertemu dengan pemuda yang lebih baik daripada saya, seterusnya membimbing saya ke jalan yang diredai.”

Di dalam artikel tersebut, Sarah juga menafikan dirinya sedang bercinta dengan seorang aktor dan pengarah popular.

“Ketika kami shooting dulu, saya langsung tak rapat dengan aktor dan pengarah berkenaan. Ketika itu saya masih bersama Ammar, dia pula ada teman wanita. Selepas hari terakhir penggambaran November lalu, kami tak pernah bertemu lagi.

“Ada dakwaan mengatakan kami rapat, itu saya pelik! Sepanjang tahun ini, kami tak pernah berjumpa pun. Orang kata kami sedang mengenali hati budi masing-masing, bercinta, bagi saya itu satu andaian yang mengarut.”

Bila mstar menghubungi Ammar untuk mendapatkan maklum balasnya, pelakon tersebut mengesahkan dakwaan bahawa Sarah memang sedang menyulam kasih dengan Syamsul. Malah menurutnya, Sarah dan Syamsul mula rapat sejak Oktober lalu.

Sumber: Gua.com.my

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails