Saturday, June 22, 2013

Pierre Andre Berdebar Untuk Jadi Suami Ahad Ini

Pierre Andre


Pierre Andre Berdebar Untuk Jadi Suami Ahad Ini


PETALING JAYA – Pelakon dan pengarah filem Pierre Andre teruja dan berdebar untuk menempuhi alam perkahwinan bersama seorang model yang dijadualkan berlangsung pada Ahad ini.

Pierre atau nama sebenarnya Mohd Pierre Andre Nazarul Andre, 28, berkata, dia bersyukur kerana salah satu impiannya untuk bergelar suami akhirnya terlaksana.

“Untuk bergelar seorang suami merupakan impian saya selama ini dan saya bagaikan tidak sabar untuk menantikan detik-detik tersebut.

“Namun, perasaan berdebar tetap ada dan setiap malam saya akan menghafal lafaz akad nikah sebelum tidur,” katanya ketika ditemui pada sidang media drama Dewi Lasak, di sini, Khamis.

Pierre akan bergelar suami kepada Siti Nurhidayah Hashim dalam satu majlis akad nikah Ahad ini yang akan diadakan di Masjid Al-Ikhlas, Taman Melati, Selayang dekat sini kira-kira pukul 1 tengah hari.

Tambahnya, majlis resepsi kedua-dua pihak akan dilakukan secara sederhana dan hanya akan dihadiri oleh keluarga terdekat.

Bagaimanapun kata Piere pihaknya masih belum menetapkan tariknya lagi.

“Majlis resepsi sebelah perempuan mungkin akan diadakan selepas Hari Raya Aidilfitri nanti manakala sebelah saya pula tidak dapat dipastikan. Yang pasti ia akan dibuat secara tertutup untuk keluarga sahaja,” ujarnya.

Pierre yang mengenali Siti Nurhidayah sejak dua tahun lalu mengakui wanita tersebut mempunyai ciri-ciri isteri yang diidamkannya.

“Ketika jumpa dia, saya tidak beberapa yakin untuk ada hubungan kerana dia seorang model sudah tentu kehidupan berbeza.

“Tapi bila saya kenal keluarganya, saya tahu dia seorang wanita yang terdidik kerana keluarganya guru.

“Dia juga seorang yang tidak cerewet dan sentiasa bersederhana,” ujarnya.

Ditanya sama ada dia akan menjemput bekas teman wanitanya iaitu pelakon Yana Samsudin, Pierre berkata, soal jemputan diserahkan kepada keluarga.

“Insya-Allah kita akan jemput tapi saya serah kepada pihak keluarga tentang urusan jemputan. Lagipun saya kena juga ambil pandangan dan jaga hati bakal isteri saya,” katanya.

Bercakap tentang drama aksi pertama arahannya, Dewi Lasak, Pierre berkata, cabaran utama adalah membentuk pelakon-pelakon baharu bagi menghidupkan adegan pertarungan.

“Inta Ladyana tidak ada masalah kerana dia sudah biasa watak aksi tapi pelakon lain semuanya masih baru.

“Saya kena cari keserasian dan beri mereka benar-benar menghayati watak serta berlatih seni mempertahankan diri,” katanya.

Drama bersiri 13 episod ini bakal ditayangkan di TV3 bermula 26 Jun ini, pukul 9 malam.

Ia memaparkan aksi-aksi pertarungan dengan diselitkan unsur-unsur kekeluargaan, cinta dan komedi.

Selain Intan Ladyana, drama ini turut dibintangi Bella Dewi, Atikah Suhaime dan Azwan Kombos. – mStar Online

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails