Sunday, August 11, 2013

Nora, Fasha Ceria Bersama Sambut Raya

Nora, Fasha Ceria Bersama Sambut Raya


Nora, Fasha Ceria Bersama Sambut Raya


NAMPAKNYA, tahun ini menyaksikan ending yang sweet buat pasangan selebriti tanah air yang pernah mengundang kontroversi dalam kalangan peminat dengan kisah cerai – kahwin sesama artis.

Jika Abby Abadi dan Memey Suhaiza sudah berbaik malah berbahagia dengan pasangan dan keluarga masing-masing, Nora Danish dan Fasha Sandha juga nampaknya serupa.

Malah kemesraan mereka bukan rahsia lagi apabila Nora Danish sudah beberapa kali dipotret bersama Fasha Sandha termasuk datang ketika Fasha melahirkan bayi hasil pernikahan dengan bekas suaminya, Rizal Ashram (Jejai).

Pada hari raya ini, Nora sekali lagi dilihat bersama Fasha malah kali ini mereka boleh duduk bersama dan bergelak ketawa lagi.

Mungkin yang mengeratkan mereka adalah hubungan baik dengan keluarga Jejai. Apa pun alasannya, ini adalah sesuatu yang positif sebab tak semua orang mampu berbaik selepas apa yang telah berlaku.

Tapi nampaknya, Nora dan Fasha berjaya mengetepikan segala aura negatif malah silap-silap, orang luar yang masih berapi-api hendak mengungkit kisah lama sedangkan mereka sudah lama melupakan apa yang terjadi.

Salute untuk Nora dan Fasha Sanda (bertuah Jejai!).

fashanora

fashanora2

fashanora3

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails