Sunday, April 11, 2010

Rahsia Rozita Che Wan berbadan montok

Rahsia Rozita Che Wan berbadan montok
[Image: 4409849929_274e88084b_o.jpg]

Rozita Che Wan baru balik dari umrah
[Image: 4409849931_07847cfa11_o.jpg]
Rozita Che Wan ialah ibu tunggal kepada dua orang anak tapi ramai yang menganggapnya mempunyai bentuk badan yang montok dan seksi. Selain dari montok dan seksi, Rozita Che Wan berbadan cantik dan ramping.

“Ye ke badan saya montok? Siapa yang cakap? Ikutkan saya tiada apa-apa rahsia untuk memiliki badan seperti ini. Cuma saya menjaga makan dan melakukan senaman ringan apabila ada masa lapang.” Mengenai penjagaan muka pula, Rozita Che Wan kata dia hanya mengekalkan penjagaan kulit mukanya melalui produk Garnier Age Lift.

Antara drama dan filem lakonannya adalah ‘Susuk 2’, Diari Ramadhan Rafique’, ‘Puteri Aurora Beradu’, ‘Kuih Goyang Seha’, ‘Jangan Tegur’ dan ‘Sifu & Tongga’. Rozita Che Wan pernah digosipkan dengan pelakon Zizan Nin dan pemain bola Selangor dan kebangsaan, Asrarudin Putra Omar.

“Memang saya ada mendoakan tentang calon suami tetapi sehingga sekarang saya belum menjumpai sesiapa. Tentang gosip kata saya pergi rumah Asrarudin semasa Hari Raya lepas pun tak betul sebab kami hanya kawan biasa. Dengan ahli perniagaan pun tiada apa-apa...”

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails