Tuesday, July 30, 2013

Rapat Tak Bermakna Bercinta - Fazura

Fazura



Rapat Tak Bermakna Bercinta - Fazura


Bukan mudah berkongsi kasih. Tersilap gaya, ada hati yang terluka. Dek kerana itu, Fazura selesa memilih jejaka bujang sebagai khalifahnya. Bukan mendahului takdir, tapi katanya, sebagai insan yang tidak mampu berbagi kasih, wajar dielak supaya tidak menderita kemudian hari.

Membicarakan perihal itu, Fazura rasional menegaskan, dia cuba mengelak, namun andai tertulis takdirnya hidup bermadu, tiada apa yang mampu dikatakan selain reda kerana sesung­guhnya jodoh itu rahsia Yang Maha Berkuasa.

“Bermadu? Saya tidak rela. Biarlah bakal suami saya bujang tetapi jika keadaan memaksa, itu di luar kemampuan saya. Setiap yang berlaku pasti ada sebab­nya dan Allah SWT tahu apa yang terbaik buat hamba-Nya,” kata Faz.

Berdasarkan jawapan itu, adakah bermakna ada insan istimewa di hatinya dan adakah ia aktor Shaheizy Sam seperti yang kerap diperkatakan kebelaka­ngan ini?

Tatkala soalan itu diajukan, bintang jelita yang juga ikon fe­syen ini ketawa seraya menegaskan, hubungannya dengan Sam sekadar sahabat karib, tidak lebih daripada itu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails