Wednesday, July 31, 2013

Wan Sharmila Akui Dah Berpunya

Wan Sharmila


Wan Sharmila Akui Dah Berpunya


Pelakon Wan Sharmila yang telah menjanda selama empat tahun mengakui dirinya kini sudah berpunya.

Namun, pelakon genit ini tidak bersedia lagi untuk mendedahkan siapakah gerangan jejaka yang telah berjaya mencuri hatinya itu.

“Ya, memang saya kini sedang dilamun cinta dan sudah berpunya. Saya bahagia dengan kehidupan sekarang dan berharap hubungan ini berjalan lancar.

“Siapa dia, tidak perlu saya perkatakan untuk ketika ini kerana saya tidak mahu terlalu terbuka dalam soal cinta dan perhubungan. Cukuplah saya katakan dia kini berada di London dan bukanlah di kalangan orang seni,” katanya memetik laporan Sinar Harian.

Anak kelahiran Johor Bahru ini pernah mendirikan rumah tangga bersama penerbit syarikat produksi, Radius One, Fazli Baharom namun hubungan itu berakhir dengan penceraiaan pada Oktober 2009, selepas tiga tahun hidup bersama.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails