Thursday, October 20, 2011

Selena Gomez berada dalam ketakutan diancam pesakit mental


PASTINYA saat ini penyanyi remaja yang juga kekasih Justin Bieber, Selena Gomez, berada dalam ketakutan. Sesiapa pun akan berasa sedemikian sekiranya menerima ugutan bunuh yang mengecutkan perut.

Jika sebelum ini Gomez yang turut dikenali sebagai pelakon itu pernah mendapat ancaman daripada peminat penyanyi remaja tersohor itu, setelah gambar mereka dalam suasana penuh intim ketika bercuti tersebar di internet, kali ini ugutan yang diterima lebih teruk lagi.
Menurut laman gosip terkenal, TMZ, seorang lelaki berusia 46 tahun dikenali sebagai Thomas Brodnicki memaklumkan kepada orang ramai yang Tuhan menyuruhnya membunuh artis remaja yang popular dengan siri Wizards of Waverly Place itu.
Lelaki terbabit pula mempunyai sejarah sakit mental, jenayah mengendap dan melakukan ancaman. Tentunya ia kombinasi yang menakutkan sekali buat sesiapa saja. Berikutan ancaman berkenaan, Unit Pengurusan Ancaman, Jabatan Polis Los Angeles (LAPD) menangani kes itu dengan serius.

Gomez sendiri sudah pun ke mahkamah dan mendapatkan perintah supaya lelaki itu tidak mendekati dirinya kerana dia benar-benar berada dalam ketakutan.



Kisah ancaman berkenaan didedahkan peguam Gomez, Blair Berk, dalam beberapa dokumen ketika dia mendapatkan perintah mahkamah terbabit.

Brodnicki nampaknya pernah memberitahu pakar sakit jiwa yang merawatnya, selain daripada arahan yang kononnya diterima dari Tuhan, dia juga mengembara dari Chicago ke L.A. untuk bertemu dengan artis berusia 19 tahun itu, selain pernah berkunjung ke tempat kerja Gomez tidak kurang daripada tiga kali.
Pelakon Monte Carlo dan pasukan peguamnya turut menyatakan, selepas Brodnicki dikatakan membuat ancaman untuk mencederakan orang ramai, dia dicekup untuk menjalani ujian kewarasan. Ketika itulah lelaki terbabit membuat pengakuan berhubung ancaman terhadap Gomez.

Sewajarnya mereka mengambil langkah berhati-hati kerana ia bukan lagi ancaman daripada kanak-kanak yang begitu meminati Bieber, sebaliknya ancaman daripada pesakit mental dewasa.

3 comments:

apaajanews said... [Reply to comment]

tak pe dia mampu untuk dapatkan bodyguard

laptop batteries said... [Reply to comment]

I do think society portrays the mentally ill wrong. Some people are genuinely mentally ill in a sick way, usually committ a crime and are sent to prison. Some people will never stop being sick.

Pacifista said... [Reply to comment]

bila penyokong fanatik bieber mula memberontak :p

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails